0
Kedvenc termékek

GYIK

- Először vásárolok az üzletben. Hogyan adhatok le rendelést?

Válaszd ki a neked tetsző terméket, majd kattints a „Kosárba helyezés” gombra, a kosárban kattints a „Pénztár” gombra, és töltsd ki a megrendelőlapot. Ha nem tudsz rendelést leadni, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot az online áruházban megadott elérhetőségeken: Elérhetőségeink

- Milyen szállítási módok vannak az online áruházban?

A megrendeléseket szinte minden lehetséges és kényelmes módon házhoz tudjuk szállítani a vásárlóknak. További információk itt találhatók: Szállítás.

- Mennyi ideig tart a szállítás?

A szállítási idő a választott szállítási módtól függ. A megrendelés leadásakor és a szállítási mód kiválasztásakor a szállítási határidő az egyes lehetőségek mellett van feltüntetve. További információk: Szállítás.

- A küldeményeket országszerte kézbesítik?

A megrendelt árukat országszerte kiszállítjuk.

- Külföldön élek, de szeretném megrendelni a termékeket. Mi a teendőm?

Termékeinket a világ bármely országába ki tudjuk szállítani. A megrendelőlap kitöltésekor válaszd ki a fizető fél címeként a kívánt szállítási országot. Ha nem tudod létrehozni a megrendelést, kérjük, lépj kapcsolatba velünk a webáruházban megadott elérhetőségeken: Elérhetőségeink.

- Mik a lehetséges fizetési módok?

Az árukért többféle módon is fizethetsz. Részletesebb fizetési információkat a linkre kattintva találsz: Fizetési opciók.

- Szeretném törölni a leadott rendelésemet, hogyan tehetem ezt meg?

Kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségek egyikén: Elérhetőségeink. Ha a megrendelést még nem gyártották le és nem adták át a futárnak, akkor töröljük a megrendelést. Sajnos a már átadott megrendeléseket nem tudjuk törölni.

- Mit kell tennem, ha hibás terméket kapok?

Ha sérült vagy hibás terméket kapsz, kérjük, azonnal lépj kapcsolatba velünk az e-mailben megadott elérhetőségek egyikén: Elérhetőségeink. Kérjük, add meg a rendelési számot. Ha a sérülés/hiba látható, csatolj egy fényképet a termékről.

- Mit tegyek, ha nem kapom meg a rendelésemet?

A megrendelés leadása után egy szállítási címkét készítünk neked, és a megrendelést elküldjük gyártásra. A megrendelőnek elküldjük a küldemény nyomon követési számát. Ha az üzenet kézhezvételét követő napon nem látod a küldemény mozgását, javasoljuk, hogy vedd fel a kapcsolatot közvetlenül a futárszolgálattal, vagy írj nekünk a webáruházban megadott elérhetőségeken keresztül:Elérhetőségeink.

- Nem kaptam visszaigazolást a megrendelésemről. Mit tegyek?

A rendelés visszaigazolása automatikusan generálódik és elküldésre kerül az általad megadott e-mail címre, közvetlenül a rendelés leadása után (fizetés nélkül). Előfordulhat, hogy a visszaigazolás nem érkezik meg a helytelenül megadott e-mail cím miatt, vagy ritka esetben az e-mail szerver beállításai miatt az e-mail a „spam” vagy „ kéretlen levelek” mappába kerülhet. Ha nem kaptad meg a visszaigazolást, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot az online áruházban megadott elérhetőségek egyikén:Elérhetőségeink.

- Hogyan kaphatok számlát a megrendelt árukról?

A megrendelés leadásakor jelöld be a „Számlát szeretnék” opciót, és a megrendelőlapon megadott e-mailben megkapod a számlát. Ha ezt nem tetted meg, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot az online áruházban megadott elérhetőségek egyikén: Elérhetőségeink.

- Lehetséges, hogy az árut egy személy fizeti ki, de egy másik személynek kerül kiszállításra?

Igen, a „Szállítási cím” részben megváltoztathatod a címzettet.

- Vissza szeretném küldeni az árut, hogyan tehetem ezt meg?

Visszaküldheted azokat az árukat, amelyek nem kifejezetten a vásárló igényei szerint készültek, vagy egyedileg testre szabottak, de szín, méret vagy modell miatt nem illettek hozzád. A visszaküldési lehetőségekről további információkat itt találsz: Jótállás és visszaküldés